… vă prezintă !!!


… diverse

» Zenic EXECUTOR vine în întâmpinarea dvs, cu o multitudine de module si sectiuni, menite să vă usureze munca de secretariat, în îndeplinirea procedurilor de executare silită. 

Executori asociati

» Una din marile bătăi de cap a birourilor de executori asociati este selectarea în documente a executorului semnatar. Venim în sprijinul acestora cu posibilitatea de a controla situatia fără a mai genera bătăi de cap operatorului, acesta având posibilitatea de a stabilii executorul în documente în mai multe moduri. Selectarea se poate face dinamic, la generarea fiecărui document, prin predefinirea numelui executorilor, iar la nevoie selectati executorul dorit. O altă variantă este stabilirea executorului la înregistrarea dosarului, în situatia în care fiecare executor îsi gestionează dosarele înregistrate. O altă formă oferă posibilitatea operatorului să stabilească la începutul zilei, pentru care din executori va muncii, astfel ne mai fiind necesară selectarea executorului. Această optiune este configurabila pe fiecare statie separat, urmând ca a două zi operatorul să fie întrebat de modul în care vrea să opereze.

Prezentare video :
Documente :

Conturi onorarii

» Zenic EXECUTOR vă dă posibilitatea gestionării mai multor conturi de onorarii, astfel în situatia generării unei facturi să puteti alege contul în care vă vor fi virati banii din onorarii. în situatia mai multor executori asociati puteti detine controlul sumelor cu titlu de onorarii pe fiecare executor în parte, dacă parteneriatul executorilor este structurat în acesta forma.

Prezentare video :
Documente :

Conturi consemnări

» Zenic EXECUTOR vine în ajutorul birourilor de executare cu posibilitatea de a folosii mai multe conturi de consemnări. Astfel în situatia în care aveti clienti bănci, care vă solicită ca operatiunile legate de dosarele acestuia să treacă prin contul de consemnare deschis la banca în cauză, aplicatia vă permite selectarea contului de consemnări pe fiecare dosar în parte, în functie de necesitate. Contul vă este cerut o singură dată, la generarea primului document în care acesta este necesar, urmând ca până la închiderea dosarului să nu mai fie nevoie să-l retastati. în cazul birourilor asociate selectarea contului de consemnare se va face pentru fiecare executor în parte.

Prezentare video :
Documente :

Dosare

» Zenic EXECUTOR vă tine evidenta tuturor dosarelor, cu posibilitatea de filtrare a acestora pe mai multe categorii ( în lucru, finalizate sau suspendate, dosare de topit, etc ). Fiecare dosar detine un folder de lucrari, unde veti regăsii toate actele generate ( mai putin documentele numite generic Rapoarte, spre exemplu Dovezile de comunicare, listele de înformare, OP-uri, etc., documente ce vor apărea în program în culoarea albastră ), scanările de titluri executorii etc. Modul de căutare al dosarelor este conceput pentru a putea căuta atât după nr. dosarului, cât si după părtile implicate: creditor sau debitor. Astfel, dacă în câmpul de căutare tastati cifre veti căuta după nr dosarului, afisându-vă dosarul dorit, iar în cazul tastării numelui acesta va afisa toate dosarele în care persoana este implicată, îndiferent dacă este creditor sau debitor.

Prezentare video :
Documente : Coperta dosar

Notificări

» Zenic EXECUTOR vă tine evidenta notificărilor înregistrate, oferindu-vă posibilitatea generării dovezilor de comunicare, precum si emiterea facturii de onorar. în marea majoritate a cazurilor clientii dvs. care înregistrează dosare la birou, comunică si notificări, apelând tot la serviciile dvs., vă ajută folosind baza de date comună, economisind timp pretios si în acelasi timp aveti si controlul acestora la un click distantă. 

Prezentare video :
Documente :

Un singur rând de fisiere

» Zenic EXECUTORpăstrează si lucrează cu un singur rând de fisiere într-o retea locală. Orice modificare / salvare a unui document / Dosar, P. juridică, P. Fizică etc, va aduce de la sine actualizarea pentru toti utilizatorii din retea, rezultând uniformizarea tuturor documentelor create.

Prezentare video :
Documente :

Generare documente

» Generarea de documnente în Zenic EXECUTOR este cât se poate de simplă. Selectati dosarul dorit, vă alegeti documentul din lista de modele si efectuati dubluclick pe acesta. în cazul în care datele necesare în document se află deja în baza de date documentul se va genera înstantaneu, iar în cazul în care nu va gasi înformatiile necesare, vi se va solicita întroducerea acestora. după generarea documentului, în baza editorului de text folosit, se va deschide o pagină goală cu antetul biroului, unde veti lipi documentul generat, care se află în clipboard. Documentul final poate fi editat după bunul plac, puteti face aranjări în pagină, corecturi dacă este cazul. în situatia în care documentul final nu este conform cu cerintele dvs. recomandăm editarea sablonului care generează documentul, astfel scăpând de timpul pierdut pentru modificarea acestuia.

» La generearea documentelor, Zenic EXECUTOR diferentiază persoana juridică de persoana fizică si prefixează automat adresa:  PJ – “sediul”  /  PF – “domiciliul“, nr. identificare:  PJ – “CIF: ” / PF – “CNP: “.

Exemplu:

» » SC CREDITOR SRL, cu sediul în Brasov – 500276, Str. Sarmizegetuza, Nr. 20, Judetul Brasov, CIF: RO 1234565;

» » NUME Prenume Debitor, cu domiciliul în Brasov – 500205, Str. Moldovei, Nr. 20, Judetul Brasov, CNP: N.C..

» In cazul mai multor creditori sau debitori, avand acelasi domiciliu, se ocupa de formatarea în documente a situatiei aparute:

» » NUME Prenume Debitor si Nume Prenume Codebitor, ambii cu domiciliul în Brasov – 500205, Str. Moldovei, Nr. 20, Judetul Brasov.

» in cazul în care sunt mai mult de două persoane implicate va întroduce sintagma: toti cu domiciliul în….

Prezentare video :
Documente : Poprire SALARIU ; Poprire conturi [lista terti]; Publicatie de vanzare imobiliara; Cerere de incuviintare; Somatie

Salvări de sigurantă

» Pentru reducerea riscului pierderilor de date Zenic EXECUTOR salvează la închiderea programului toate fisierele si datele operate din ziua respectivă, plus salvarea lunară a tuturor fisierelor si datelor operate până în acel moment. Avertizare automată lunară pentru salvarea datelor. Baza de date salvată zilnic în copii de sigurantă + o dată la 10 zile separat ( 3 salvări diferite ). 

» Zenic EXECUTOR  vă avertizează la fiecare început de lună, că ar fi cazul să faceti o noua salvare de sigurantă, lasand operatorul să ia decizia dorita. în cazul în care doriti salvarea datelor pe o sursă externă de salvare, FlashDrive, Harddisk extern etc., aplicatia poate fi configurată în acest sens. Salvările de sigurantă se pot face manual, ori de cate ori operatorul doreste acest lucru, găsind comanda în meniul principal. 

Prezentare video :
Documente :

MOD LAPTOP

» Zenic EXECUTOR  vine cu o functie nouă în “lumea softurilor pentru birou”: Functionarea programului înMOD LAPTOP”.

» Activând functiaMOD LAPTOPputeti lucra pe ternen, acasă sau la un biroul secundar aceleasi dosare cu cei de la birou. Astfel toate lucrările efectuate vor fi sincronizate între statia server si statia mobilă. Statia server va primi si va integra în retea toate documentele si modificările făcute de către statia mobilă, iar statia mobilă va fi actualizată cu toate modificările făcute în server de la ultima actualizare.

» Dat fiind faptul că acest program tert, folosit pentru gestionarea conexiunii de la distantă, nu este unul conceput de către noi, în cazul problemelor de functionare, nu suntem responsabili de remedierea problemelor apărute. Suntem deschisi în a folosi orice altă aplicatie de acelasi tip, pe care dvs o considerati viabilă.

Prezentare video :
Documente :

Comunicări

» Zenic EXECUTOR vă scapă de chinuitoarea muncă de genrare a comunicărilor care mai apoi trebuiesc centralizate în borderoul de postă. La simpla comandă de generare a comunicării, aplicatia va genera comunicarea pentru persoana dorită, pentru toate adresele acesteia, iar în situatia în care persoana este reprezentată de un mandatar, va genera si pentru acesta, avertizându-vă vizual de această situatie.

» Puteti stabilii totodată comunicările care vor fi expediate prin agent procedural, stabiliti o lista cu numele agentilor procedurali, pentru a nu rescrie de fiecare dată numele acestora, eficientizând astfel si munca agentului pe teren, eliminând timpul pentru completarea câmpului nume agent procedural pe teren.

» Comunicările sunt împartite pe categorii de utilizare:

» » Comunicare persoană, care se ocupă de generarea comunicării pentru persoana dorită (creditor, debitor, sau orice altă persoană implicată în dosarul dvs.),

» » Comunicare terti concepută pentru comunicarea către tertii popriti din dosar (doar pentru tertii popriti bănci);

» » Comunicare multiplă ce se va ocupa de generarea comunicării pentru o listă de persoane stabilită de dvs în prealabil (eficientă în cazul dosarelor imobiliare) si care va rămâne în permanentă asociată în dosarul dvs. pentru a fi folosită ori de câte ori va fi nevoie;

» » Comunicare multidocument folosită pentru lista de comunicări din sectiunea multidocument

Prezentare video :
Documente : Dovada de comunicare persoana; Comunicari terti popriti

Securitatea datelor

» In materie de sigurantă a datelor Zenic EXECUTOR este exclusiv instalat în biroul dvs., fără a fi nevoie de server extern, toate datele fiind salvate într- unul din calculatoarele dvs. care, pe langă functia de statie, va prelua si functia de server. în cazul în care nu beneficiati de internet ( recomandat pentru actualizări, si preluare informatii gen curs valutar, portal insolventă sau portalul justitiei, etc. ) programul vă oferă posibiltatea să munciti fără probleme. Compania noastră nu are acces la baza dvs. de date, conexiunea pentru asistenta la distantă putând fi făcută numai cu acordul dvs.

Prezentare video :
Documente :

Verificări CNP, CIF, IBAN

» La introducerea CNP, CIF, IBAN în câmpurile aferente, în baza algoritmilor de generare, Zenic EXECUTOR vă avertizează în cazul în care aceste informatii nu sunt corecte, afisând informatia în culoarea rosie. Această avertizare este doar informativă, neavând functie de blocare. Puteti ignora această avertizare, continuând introducerea datelor. Programul vă atentionează că informatia este VALIDA si nu REALA. Mai exact, nu verifică dacă este CIF-ul, CNP-ul, sau IBAN-ul persoanei în cauza, ci dacă este corect generat în baza algoritmului.

Prezentare video :
Documente :

Sabloane documente

» Documentele generate în Zenic EXECUTOR se obtin în baza unui sablon(machetă, draft). La instalare aplicatia contine o parte din documentele folosite în executarea silită, preluate de către noi din îndrumarul de executare silită întocmit de Ioan Garbulet si Adrian Stoica la Editura Hamangiu. Folosim aceste documente pentru a vă putea folosi de ele, până la adaptarea documentelor dvs. în program. Aveti posibilitatea, prin optiunea “Trimite la machetat”, să ne expediati documentele cu care sunteti obisnuiti si pe care le folositi în munca de zi cu zi. O altă variantă ar fi să vă machetati dvs. aceste documente, ele fiind libere la editat. Va fi greu la început, dar în baza tutorialelor de la sectiunea Cum să si cu ajutor din partea noastră puteti ajunge să vă creati singuri sabloanele.
» Zenic EXECUTOR vă dă posibilitatea de conceptie de documente cu un grad mare de complexitate, nemaifiind nevoie de interventia operatorului, pe documentul final, pentru corectii. în cazul în care vă loviti de situatii pe care programul nu le poate rezolva pe moment, este posibil, în limita posibilitatilor tehnice, să fie rezolvate în viitor, cu conditia să ne relatati situatia aparută.

Prezentare video :
Documente :

Avertizare perimare

» Zenic EXECUTOR vine în ajutorul dvs. cu o functie menită să vă avertizeze despre această problemă. Avand în vederea că avertizarea trecerii perioadei de perimare este tardivă, tot ceea ce veti putea face este să constatati perimarea dosarului, venim în ajutorul dvs. cu posibilitatea stabilirii momentului când să fiti avertizati că nu s-a mai lucrat nimic în dosar. Programul va reseta automat termenul de avertizare în momentul încasarii de sume în fisa de calcul precum si la generarea unui document în dosar. La implinirea termenului de avertizare dosarul va fi evidentiat în lista de dosare Nelucrate pe care o regăsiti în sectiunea Dosare.

Prezentare video :
Documente :

Limitări operatori

» Zenic EXECUTOR oferă posibilitatea îngrădirii accesului operatorilor pe diferite module din program ( Fisa de calcul, Facturi, Editare de sabloane, etc ).

Prezentare video :
Documente :

Parolare acces utilizatori

» Functie de parolare acces utilizatori, plus evidentierea tuturor operatiunilor si modificărilor de date. Zenic EXECUTOR vă dă posibilitatea introducerii în documente a functiei de afisare, pe documentul final, al initialelor operatorului, astfel putând stii în fiecare moment care dintre operatori a generat documentele, control asupra muncii prestate si a eficientei operatorilor. Pentru aceasta este nevoie să întroduceti în lista de persoane a numelui si a datelor personale a operatorului, să stabiliti acestuia un nume de utilizator si o parolă. La generarea facturilor aplicatia va autocompleta datele operatorului, în conformitate cu legile fiscale în vigoare.

Prezentare video :
Documente :

-^-

… fisa de calcul

» Fisa de calcul este “inima” programului în materie de sume si cheltuieli, este locul în care stabiliti sumele de recuperat, calculati onorariile, atasati cheltuielile de executare. Zenic EXECUTOR vine, în standard, cu comenzile pentru întroducerea debitelor, a onorariului precum si lista de cheltuieli stabilite conform Hotararii 2/2007 a UNEJ. Tarifele sunt stabilite la nivelul maxim, dar programul vă dă posibilitatea editării în orice moment a acestor tarife. Aveti posibilitatea de a stabilii liste de predefiniri asociate pe creditori, editabile pe specificatiile de lucru stabilite în prealabil cu clientul dvs.

Debite în Lei

» Stabilirea debitelor este un foarte simplă: stabiliti valoarea după care aplicatia vă solicita asocierea unei descrieri pentru debitul introdus. recomandăm, în cazul mai multor debite, introducerea acestora pe fiecare categorie în parte(contravaloare facturi, penalităti, cheltuieli de judecată), ajutându-vă pe mai departe în cazul actualizărilor de debite. Cheltuielile de judecată nu sunt purtătoare de dobânzi si penalităti, asadar e bine să stiti care sunt acestea. în cazul penalitătilor asupra mai multor facturi, acestea având date de scadentă diferite, vă ajută să le evidentiati separat pe fiecare factură în parte.

Prezentare video :
Documente : Fisa de calcul

Debite în valută

»  Zenic EXECUTOR vă dă posibilitatea introducerii de debite în valută. La introducerea debitului aveti posibilitatea selectării din lista de valute, cea pe care o doriti, stabiliti valoarea după care veti fi nevoiti să stabiliti un curs de schimb, pentru valoarea în lei, necesara la calculul onorariului. în documente va fi specificată valoarea în valută. Puteti selecta, după necesitate, dacă debitul în valută se va recupera expres în valută sau echivalentul în lei la data plătii. In situatia recuperării expres în valută, la redactarea documentelor, nu va apărea sintagma “la cursul BNR din ziua plătii”

Prezentare video :
Documente : Fisa de calcul

Calcul onorariu

» Toate sumele introduse în categoria debite vor fi însumate si vor fi luate în calcul la stabilirea onorariului. Aici intră si echivalentul în lei stabilit la debitele în valută. Calculul onorariului se va face conform normelor în vigoare după metoda: “10%, 3%, 2%, 1%” în cazul onorariului maximal, si conform OM 2561/2012 în cazul onorariului minimal. Valorile calculate sunt orientative, putând stabilii dvs. manual valorile pe care le doriti. în cazul suplimentării debitelor în Fisa de calcul, onorariul va fi calculat pentru diferenta de debit, aplicându-se procentul aferent categoriei în care se încadrează(dacă onorariul înitial s-a încadrat în grila 10%-3%, diferenta se va calcula cu procentul de 3%, si în continuare în functie de grila în care se încadreaza debitul total).

Prezentare video :
Documente : Fisa de calcul

Cheltuieli UNEJ

»  Zenic EXECUTOR vine predefinit cu toate cheltuielile de executare conforme cu Hotărârea 2/2007 a UNEJ stabilite la valorile maxime. Acestea se pot edita după bunul plac al executorului. Totodată aveti posibilitatea stabilirii de predefiniri de cheltuieli, stabilirea grupuri de cheltuieli specifice pe fiecare creditor sau pentru situatii repetitive, economisind timp cu introducerea lor în fisa de calul.

Prezentare video :
Documente : Fisa de calcul

Diverse cheltuieli

» Catergoria Diverse cheltuieli cuprinde taxele de timbru, onorariile de avocat, taxele de informare, taxe ANCPI, etc., acele cheltuieli justificate prin acte doveditoare a plătii acestora, altele decât cele stabilite în Hotărârea 2/2007 a UNEJ. La fel ca si în cazul cheltuielilor UNEJ, puteti face predefiniri de cheltuieli astfel încat să vă usurati munca.

Prezentare video :
Documente : Fisa de calcul

-^-

… actualizari

» Fisa de calcul vă permite actualizarea debitelor, prin cele trei metode de actualizare, conform legii. Astfel, în orice moment, puteti aplica actualizarea cu indicele de inflatie INSSE ( pentru această situatie aveti nevoie de conexiune la internet ), calculul dobânzii legale conform OG 9 sau OG 13, fie că este comercială sau civilă, precum si calculul penalitătilor de întarziere. In cazul debitelor în valută, Zenic EXECUTOR vă oferă posibilitatea calculării dobânzii legale conform normelor BNR în vigoare, în sensul că dobânda legală conform OG 9 si OG 13 nu se aplică la valută, calculând dobânda anuală la procentul stabilit de către BNR.

dobânda legală

» două moduri de calcul a dobânzii legale vă este oferit în Zenic EXECUTOR: conform OG 9 si OG 13.
» OG 9, aplicabilă până în luna septembrie 2011, calculată, conform normelor, semestrial, unde indicele de referintă era stabilit în prima lună a semestrului. indicii de referinta se regasesc încărcati în baza de date. Aplicatia vă dă posibilitatea stabilirii tipului de dobândă aplicată, respectiv dobânda legală comercială(nediminuată) si dobânda legală civilă(diminuată cu 20%).
» OG 13 aplicabilă din luna septembrie 2011 până în prezent, calculabilă conform normelor, în sensul că , îndicele de referintă nu este stabilit periodic, ci se va stabilii conform fluctuatiei pietei monetare stabilit de BNR. De la ultima sedintă de stabilire a dobănzii de referintă, se va folosii indicele stabilit până la data stabilirii noului indice de către BNR. Astfel este necesar periodic consultarea site-ului www.bnr.ro pentru a afla indicele nou.
» Toate informatile obtinute se vor regăsi în procesele verbale de actualizări, impreună cu modul de calcul.

Prezentare video :
Documente : Proces-verbal de calculare a dobanzilor

Inflatie

» Modul de calcul al infalatiei este unul dependent de conexiunea la internet, indicele fiind preluat direct de pe site-ul oficial al INSSE. după stabilirea indicelui acesta va fi preluat automat si va fi aplicat sumei dorite. Aveti posibilitatea printării indicelui de inflatie stabilit pe site pentru a avea dovada la dosar.
» Toate informatile obtinute se vor regăsi în procesele verbale de actualizări, împreuna cu modul de calcul.

Prezentare video :
Documente :

Penalităti

» Calculul penalitătilor este unul relativ simplu, tot ceea ce trebuie să faceti este să stabiliti perioada de calcul, procentul de penalităti aplicat, de restul se va ocupa Zenic EXECUTOR.
» Toate informatile obtinute se vor regăsi în procesele verbale de actualizari, împreuna cu modul de calcul.

Prezentare video :
Documente :

Procese verbale actualizări

» La generarea proceselor verbale de actualizări Zenic EXECUTOR veti regăsi în documente, informatiile generale ale dosarului, sumele în baza cărora s-au făcut actualizările inclusiv modul de calcul al acestora, datele de referintă a calculelor, procentele aferente si rezultatele actualizării pe fiecare perioadă în parte. In cazul situatiilor cu mai multe actualizări în acelasi dosar, este necesară generarea proceselor verbale pe fiecare actualizare în parte, copiati datele generate referitoare la modul de calul al actualizărilor si lipitile în documentul pe care doriti să-l folositi, astfel veti avea toate actualizările într-un singur document. Salvati doar documentul pe care il veti folosi.

Prezentare video :
Documente : Proces-verbal de calculare a dobanzilor

-^-

… noul Cod de Procedura Civila

» Zenic EXECUTOR este pregatit pentru momentul implementării noului Cod de Procedură Civilă. Dosarele începute în vechiul Cod de Procerdură Civila vor fi continuate pe vechiul cod, urmând ca cele înregistrate după data implementării noului cod să fie lucrate în baza noului Cod de Procedură Civilă

» Dat fiind faptul că multe din articolele din vechiul Cod de Procedură Civilă vor fi modificate, aplicatia vă dă posibilitatea clonării vechilor documente, urmând a fi editate cu noile prevederi din cod. In momentul selectării unui dosar, Zenic EXECUTOR va afisa documentele de lucru specifice pe Codul de Procedură Civilă aferent dosarului selectat. Astfel dacă dosarul selectat este pe noul Cod de Procedură Civilă, programul va afisa documentele aferente noului cod, totodată evidentiind, printr-un martor de altă culoare, documentele pe noul Cod de Procedură Civilă.

» Având în vedere că nu avem studii de specialitate în domeniul juridic, nu ne vom ocupa de conceperea noilor documente stabilite prin noul Cod de Procedură Civilă. Fiecare birou de executare silită va concepe documentele respective, ce vor fi trimise la machetat, prin procedura cunoscută, acestea urmând a fi implementate in program.

Prezentare video :
Documente :

-^-

… acorduri gramaticale

» Zenic EXECUTOR se ocupă, în documentele dvs., de acordurile gramaticale, o latură a generării de documente care dă mare bătaie de cap operatorilor, eliminând astfel greselile frecvente din documente. Acordurile gramaticale acoperă toate elementele constitutive ale documentelor, putând fi facute pentru persoanele implicate, creditori, debitori, terti popriti, licitatori, etc., cât si pentru bunuri mobile, imobile, titluri executorii etc., eliminând astfel timpul pierdut pentru corectarea greselilor gramaticale.

Prezentare video :
Documente :

-^-

… asistenta la distanta

» Putem rezolva multe din situatiile apărute cu conditia să aveti acces la internet prin asistentă direct în calculatorul dumneavoastră exact pe problema aparută. Accesul la distantă se face numai după pornirea unui program, comunicarea unei parole, si acceptul operatorului de accesare a calculatorului de către noi. Programul folosit de către noi nu permite accesul în program fără permisiunea operatorului si întotdeauna va exista un martor de prezentă, care să ateste implicarea unei terte persoane în calculatorul dvs.

Prezentare video :
Documente :

-^-

… scanari documente

» Aceasta optiune vă dă posibilitatea să atasati în program copii scanate ale diferitelor documente ajutătoare ( titluri executorii, încheieri de încuviintare, procese verbale de cheltuieli ), acele documente care prin lege trebuiesc atatsate documentelor din executarea silită ( somatii, popriri, etc. ). după scanarea lor în program, le puteti printa ori de câte ori va fi nevoie, fără a mai scoate documentele din dosare, lucru care vă ofera un plus de rapiditate.

» După scanarea documentelor de tip titlu executoriu, pv cheltuieli, puteti introduce în sabloanele documentelor comanda de deschidere a copiei scanate, pentru a fi printate, putând astfel beneficia si de acestea la terminarea procesului de generare de documente.

» Puteti scana de altfel tot dosarul dvs. beneficiind astfel de o copie electronică după acesta, iar după asocierea scanării în folderul dosarului, nu va mai fi nevoie să pierdeti timpul căutând dosarul în arhivă. In cazul convorbirilor telefonice cu una din părtile dosarului, timpul alocat oferirii de informatii se va scurta considerabil, clientii fiind astfel satisfacuti de promtitudinea dvs.

Prezentare video :
Documente :

-^-

… informare despre debitori

» Posibilitatea generării de liste de informare pe categorii de institutii ( Primarii-Impozite si taxe, ANAF, Casa de pensii, CASS ), creerea de liste filtrate pe institutii arondate ( primării, sectoare), creditor sau judet. introducerea în liste a debitorilor se poate face fie automat ( aplicatia vă întreabă la întroducerea debitorilor în dosare dacă doriti să trimiteti persoana în lista de informare ), sau manual oricând acest lucru vă este necesar.

Prezentare video :
Documente :

-^-

… angajamente de plata

» Vă dă posibilitatea întocmirii de angajamete de plată cu debitorii, generând un grafic de plată cu datele si sumele aferente fiecarei rate, totodată evidentiind ratele platite în fisa de calcul, precum si evidentierea automată a ratelor în lista de evenimente. La momentul întocmirii angajamentului de plată veti avea nevoie de nr. de telefon al debitorului, acesta fiind mentionat în lista de evenimente impreuna cu numele debitorului pentru a putea contacta debitorul, fără a fi nevoiti să cautati informatiile în dosar sau în altă parte. La stabilirea angajamentului de plată puteti stabilii nr. de rate, împărtind astfel suma de plată în functie de nr de rate, sau în cazul stabilirii valorii ratei lunare, veti obtine nr. de rate pe care se va întinde angajamentul.

Prezentare video :
Documente :

-^-

… borderou

» Borderoul de postă se ocupa să vă tină evidenta tuturor comunicărilor postale generate în Zenic EXECUTOR, locul de unde dumneavoastră le veti organiza după bunul plac.

Prin Posta Română

» Toate comunicările sunt organizate în Borderou, având posibilitatea aranjării borderoului în functie de adresă, nr dosar, ordine alfabetică sau după caz, în baza unui cod de identificare regasit în comunicare, ordonarea se face după bunul plac al operatorului.

Prezentare video :
Documente : Borderou de comunicari

Asociat pe creditori

» In situatia în care creditorul vă solicită borderouri separate pentru a controla cheltuielile cu posta, aveti posibilitatea organizării comunicărilor în functie de situatia cerută, cu mentionarea tarifelor si calcularea totalurilor de plată. Această situatie este aplicabilă pentru mai multi creditori în acelasi timp.

Prezentare video :
Documente : Borderou de comunicari

Mai multe firme de curierat

» Zenic EXECUTOR vă dă posibilitatea organizării comunicărilor pe mai multe firme de curierat cu care aveti conventii, prin filtrarea lor pe zone de interes(filtrări pe judet, localitate) în functie de aria acoperită de către colaboratorii dvs.

Prezentare video :
Documente : Borderou de comunicari

-^-

… eliberari / … recipise

» Sectiunea Eliberări vă oferă posibilitatea generării proceselor verbale de distribuire sume, în varianta simplă, ce provin din intrările periodice a sumelor în conturile de consemnare de pe urma popririlor pe salarii, pensii, sau a angajamentelor de plată. Permite stabilirea pentru fiecare dosar în parte a parametrilor de virare, a sumelor virate, cu evidentierea lor în Fisa de calcul, generarea documentului de virare ( PV distribuire, adresă virare ), precum si facturarea sumelor alocate executorului judecătoresc ( onorariul si cheltuielile de executare silită ).

» Sectiunea Recipise este o formă avansată a eliberărilor, în care veti tine un registru electronic al recipiselor de consemnare, evidenta pe fiecare zi a recipiselor ce trebuiesc virate, posibilitatea reconsemănrii sumelor din recipisele distribuite către beneficiarii ai căror conturi nu se cunosc, evidentierea tuturor dosarelor în care mai este implicat debitorul, în cazul în care sumele încasate permit stingerea mai multor dosare dintr-o singură recipisă.

» Sectiunea Recipise se adresează operatorilor experimentati. Recomandăm folosirea pentru o perioadă a eliberărilor simple, acumularea de experientă minimă de editare sabloane, lucruri care sunt necesare pentru întelegerea mecanismului de folosire a acestei sectiuni.

Ordine de plată

» Posibilitatea generarii de OP-uri de plată, îndividuale sau multiple, în functie de necesitate. Aplicatia vă ofera posibilitatea adaptării de OP-uri pentru diferite institutii bancare cu care dvs. colaborati. Acestea vor avea aceeasi formă si continut ca si cele pe care le scriati de mână.

Prezentare video :
Documente : OP Libra

Facturi

» Generarea automată a facturilor pentru sumele virate în contul de onorarii a executorului, fără a mai fi nevoie să reveniti în Facturare pentru a genera facturile aferente.

Prezentare video :
Documente :

Adrese / Procese verbale

» Posibilitatea adaptării de documente specifice. Fie că vă folositi de adrese de virare sau procese verbale de distribuire sume, cu preluarea automată a informatiilor stabilite.

Prezentare video :
Documente :

Citatii

» Posibilitatea emiterii de citatii pentru distribuirea sumelor, cu preluarea automată în evenimente a datei stabilite pentru distribuire

Prezentare video :
Documente :

-^-

… evenimete

» Zenic EXECUTOR vă ofera posibilitatea organizării muncii dvs. prin notarea evenimentelor de zi cu zi. Aplicatia va prelua, automat la generarea documentelor, termenele aferente fiecărei situatii impuse de organizarea executarii silte. Ele sunt impărtite pe grad de importantă: evenimente specifice executorului judecătoresc, evenimente generale din executarea silită si posibilitatea de evidentiere a evenimentelor personale altele decat cele din munca de executare. Aveti posibilitatea filtrării evenimentelor pe diferite perioade de timp predefinite, precum si stabilirea de către operator a perioadei pentru afisarea evenimetelor, precum si posibilitatea printării acestora.

Preluarea automată a evenimentelor

» In baza unor comenzi introduse în documente, Zenic EXECUTOR vă duce automat în lista de evenimente data, ora precum si descrierea evenimetului, pentru a putea identifica cât mai usor natura acestuia. Comenzile pentru evenimente le veti regasi în lista comenzilor de machetare, având posibilitatea de editare a acestora precum si întroducerea de predefiniri personalizate pe nevoile dvs.

Prezentare video :
Documente :

Evenimente executor

» Sunt evenimentele care necesită prezenta obligatorie a executorului, gen licitatii, evacuări, etc. Acestea sun grupate separat pentru a putea fi identificate cat mai usor.

Prezentare video :
Documente :

Evenimente generale

» Evenimentele generale nu necesită prezenta obligatorie a executorului, precum predarea copiior după dosare la instanta, invitarea diferitelor persoane la birou, etc., angajatii dvs. putând duce la îndeplinirea acestor evenimente.

Prezentare video :
Documente :

Evenimente personale

» Orice alt eveniment care nu are legatură cu executarea silită poate fi introdus în lista de evenimente, o agendă personală, cu mentiunea că aceste evenimente vor fi introduse manual în listă.

Prezentare video :
Documente :

-^-

… de facturat

» In sectiunea Facturare, Zenic EXECUTOR vă facilitatează facturarea onorariilor si a cheltuielilor aferente dosarelor executionale, încasarea de debite în numerar prin chitante de debit, situatii pe clienti, putând fi la curent cu situatia sumelor încasate si neîncasate în dosare. Veti putea stii în orice moment dacă facturile sau încasat prin chitantă sau OP. Facturile pot fi asociate la doarele înregistrate sau pot fi neasociate, pentru dosarele pe care creditorul doreste să le întregistreze la dvs. în viitorul apropiat. Puteti face o singură factură în mai multe dosare, sumele fiind evidentiate pe fiecare dosar în Fisa de calcul

Facturi asociate la dosar

» Zenic EXECUTOR vă dă posibilitatea asocierii unei facturi la unu sau mai multe dosare. Puteti genera facturi individuale pentru fiecare dosar sau aveti posibilitatea generării unei singure facturi cu mai multe servicii, fiecare serviciu fiind asociat la dosarele dorite .

» In situatia de fată este obligatoriu să aveti înregistrate dosarele în program!!

Prezentare video :
Documente : Factura

Facturi neasociate

» Aveti posibilitatea generării de facturi nesociate la dosare, folosindu-vă de persoanele înregistrate în lista de persoane, în cazul în care clientul solicita factura înainte de înregistrarea dosarului. Clientul vă va lasa o anexa cu viitorii debitori pe care o veti putea atasa facturii, urmând ca după înregistrarea dosarelor să evidentiati manual în Fisa de calcul sumele aferente fiecărui dosar.

Prezentare video :
Documente : Factura

Facturi proforme

» Zenic EXECUTOR vă dă posibilitatea emiterii de facuri proforme. Astfel încazul în care un client vă cere factură înainte de a înregistra efectiv dosarul la biroul dvs., si nu aveti certitudinea că se va întoarce pentru a înregistra dosarul, puteti emite factura proforma, evitand astfel  inconvenientul anulării facturilor, sau în cel mai rau caz, plata TVA-ului aferent.

Prezentare video :
Documente :

Chitante de debit

» In cazul debitelor plătite în numerar la sediul biroului, programul vă permite emiterea de chitante de debit.

Prezentare video :
Documente :

Filtrare facturi pentru un beneficiar

» Zenic EXECUTOR vă dă posibilitatea în orice moment, să verificati situatia unui anume client, putând verifica facturile emise, precum si situatia sumelor încasate sau facturile neincasate.

Prezentare video :
Documente :

Filtrări pe categorii facturi ( achitate, neachitate, chitante de debit, etc. )

» Aveti posibilitatea în orice moment să filtrati facturile pe categorii: facturi neachitate(setate implicit în program), facturi achitate, facturi proforme, chitante de debit, precum si posibilitate căutării facturilor după beneficiar sau nr de factură.

Prezentare video :
Documente :

Facturi primite

» In această categorie veti primi facturile emise de catre societatea noastră catre dvs, putând astfel avea o evidentă a serviciilor facturate. La momentul în care comandati un nr. nou de dosare, factura aferentă în format PDF va fi trimisă către dvs în format electronic, urmând a primii si factura în original prin postă.

Prezentare video :
Documente :

-^-

… bunuri imobile

» Zenic EXECUTOR gestionează, pe fiecare categorie în parte, bunurile supuse vânzării la licitatie. Veti avea evidente exacte legate de bunurile aferente fiecarui dosar, numărul de licitatii sustinute pe fiecare imobil, filtrarea pe categorii de imobile (teren, apartament 2 camere, casă de vacantă, etc), fiecare cu noul termen de licitatie si pretul de pornire, pentru a oferii potentialilor cumpărători informatii în functie de nevoile fiecaruia.

» Zenic EXECUTOR va scurta timpul alocat licitatiilor, evitând astfel aglomeratia specifica din biroul dvs. în zilele alocate pentru licitatii, puntându-vă relaxa la o binemeritată cană de cafea sau ceai între două licitatii.

Imobile

» Alocati fiecarui dosar imobilele supuse vânzării la licitatie. Fiecărui imobil i se pot aloca informatii multiple de genul tip imobil, nr. CF, nr. TOP, nr. cadastral, descriere, etc., în campuri îndividuale pe fiecare informatie în parte, lucru care vă dă posibilitatea conceperii de documente cât mai complexe, în functie de nevoile fiecărui birou în parte. Aceste câmpuri au obligativitatea de a vă solicita informatia necesară, aferentă fiecarui câmp, fără a pierde vremea completându-le la întroducerea imobilului în baza de date. La generarea documentului dacă nu exista înformatia necesară, aplicatia va solicita întroducerea datelor, ocupându-se aplicatia de întroducerea lor în baza de date, fără a va mai cere să o tastati a două oară. In lista de sabloane regăsiti Fisa imobil ce vă permite printarea unei fise generale a imobilului cu toate informatiile aferente acestuia.

» Tot în această sectiune vor fi incluse si executarea silită prin evacuare din imobil a debitorilor, întru-cât de cele mai multe ori se evidentiază în titlurile executorii de evacuare si date de carte funciară, descrieri, etc. In acesta categorie se pot include si punerile în posesie si executările conexe.

Prezentare video :
Documente :

Licitatori

» Pentru a valorifica un imobil este nevoie, binenteles, de licitatori. în baza cererii de participare la licitatie aveti poibilitatea introducerii în program a licitatorilor care doresc să adjudece unul din imobilele supuse vânzării, programul oferindu-vă campuri specifice pentru datele de identificare a licitatorului, precum si a ofertei acestuia cum ar fi nr. recipisei de depunere a cautiunii, valoarea ofertei scrise, etc. Veti avea nevoie de aceste informatii la sfarsitul licitatiei în procesul verbal de licitatie. Având aceste informatii nu va fi nevoie să reintroduceti sau sa copiati aceste date pentru adjudecatar, unul dintre licitatori fiind declarat la sfârsit adjudecatar, programul afisându-le pentru dvs. doar pentru a verifica înca odată corectitudinea datelor.

Prezentare video :
Documente :

Licitatii

» Zenic EXECUTOR vă permite desfăsurarea licitatiilor pe calculator, tinând evidenta licitatorilor pe fiecare imobil în parte, putând organiza ordinea de licitatie, pasii de licitatie, ordinea strigărilor cu descrierea lor pe fiecare licitator în parte ( licitatorul A oferă X lei, licitatorul B se retrage din licitatie, etc. ). La sfârsitul licitatiei, generati procesul verbal de licitatie, economisind astfel timpul alocat pentru licitatii. La generarea procesului de licitatie în baza pretului de adjudecare si a valorii cautiunii de participare la licitatie, aplicatia va calcula automat valoarea restantă pe care adjudecatarul va fi nevoit să o achite în termenul legal de plată. Veti fi pusi să stabiliti si data limită pentru plata diferentei de pret, dată care va fi introdusă în lista de evenimente, necesara pentru emiterea actului de adjudecare.

Prezentare video :
Documente :

Documente generate

» Documentele aferente structurii imobiliare se vor regăsi în această sectiune, si contine o serie de acte absolut necesare pentru buna desfăsurare a executării imobiliare. Zenic EXECUTOR vă pune la dispozitie formulare tip ANCPI pentru a vă scapa de completarea de mână a Cererilor de cărti funciare de informare, Cererilor de înscriere a somatiei în cartea funciară, etc. Totodată vă dă posibilitatea adaptării de sabloane în functie de necesitatea biroului dvs., de la cereri diverse până la procese verbale de situatie, acte de adjudecare, somatii sau adrese. Documentele pe care dvs. le-ati elaborat si cu care dvs. sunteti obisnuiti vor fi adaptate si integrate în aplicatie.

Prezentare video :
Documente : Cerere notare somatie ANCPI; Cerere extras înformare ANCPI; Somatie imobiliara; Publicatie de vanzare imobiliara

Lista imobilelor cu licitatii

» Posibilitatea vizualizării tuturor licitatiilor aferente unui imobil, oferindu-vă posibilitatea unei organizări mai eficiente a costurilor si a eficientei în desfăsurarea executării silite imobiliare. Aveti posibilitatea filtrării imobilelor cu licitatii active, pe care ulterior o puteti printa, oferind astfel informatii potentialilor cumpărători interesati.

Prezentare video :
Documente :

-^-

… bunuri mobile

» Tine evidenta bunurilor mobile, ce urmează a fi vândute la licitatie publică. Acestea vor fi ordonate după procesele verbale de sechestru, existând situatia în care debitorul detine mai multe locatii unde se regăsesc bunurile, acestea fiind sechestrate în zile diferite pe procese verbale distincte.

Proces verbal sechestru

» Bunurile imobile se vor sechestra în baza unui proces verbal de sechestru, acesta fiind punctul de referinta în aplicatie, pentru identificare a bunurilor mobile. Există situatia în care debitorul detine mai multe locatii în care detine bunurile, acestea fiind sechestrate la ore diferite, având custode diferit. Asa fiind va fi necesar la înregistrarea bunurilor să definiti prima dată procesul verbal de sechestru. Stabiliti data procesului verbal după care veti putea introduce bunurile aferente situatiei date. Aveti posibilitatea stabilirii unitătii de măsură al bunurilor(bucăti, litri, kg., etc), descrierea bunurilor, numărul acestora, pretul declarat la sechestrare precum si pretul de vânzare conform expertizei.

Prezentare video :
Documente :

Organizare bunuri pe clase

» Există situatii în care bunurile mobile trebuiesc vândute la pachet, astfel venim în întampinarea acestei situatii, cu posibilitatea organizării acestora pe grupuri.

Prezentare video :
Documente :

Licitatii

» Mecanismul de organizare al licitatiilor este identic cu cel al bunurilor imobile, binenteles diferenta o fac bunurile vândute. Puteti tine licitatia pe fiecare bun în parte sau pe grupuri, în functie de modul organizării acestora în procesul verbal de sechestru.

Prezentare video :
Documente :

-^-

… automatizari

» In aceasta sectiune va vom prezenta modul de automatizare a programului, elemente ce vor oferii un plus de viteză în munca dvs. Acest lucru este foarte folositor în cazul birourilor cu multe dosare în portofoliu, eficientizând astfel munca acestora, aducând un plus, în relatia cu creditorii, putând astfel satisface în timp cât mai scurt cerintele acestora.

Multi document

» Această optiune vă dă posibilitatea formării de grupuri de dosare, în care veti putea genera documente colective, fără a mai executa repetitiv acealsi document pentru fiecare dosar în parte. 

» Formarea grupurilor se poate face atât la întroducerea doarului în baza de date, cât si ulterior, pentru dosarele deja înregistrate în baza de date. 

» Aveti optiunea de a genera documente pe dosare ( cereri de încuviintare, procese verbale de cheltuieli ), documente care nu sunt conditionate de numarul creditorilor sau debitorilor din dosare, precum si documente nominale pe fiecare persoană implicată în dosar. 

» O serie de filtrari vă vor ajuta să generati documente pe categorii de persoane ( persoane fizice, persoane juridice ), puteti filtra în functie de Primăria arondată debitorilor, pentru generarea cererilor de informarei despre bunurile acestora, filtrarea în functie de CNP/CIF ( toate persoanele care au CNP/CIF, persoanele care nu au CIF/CNP ), precum si filtrarea în functie de instanta de executare în vederea generării cererilor de încuviintare.

» Este bine de stiut că această optiune necesită un plus de experientă a operatorului, asadar în momentul în care vi se pare că pierdeti timpul generând documente în forma clasică, recomandăm să încercati Multi document. Dacă nu veti reusi să vă dati seama cum functionează aceasta optiune, vă vom sta la dispozitie îndrumându-vă pasii. 

Prezentare video :
Documente :

Combinatii de taste

» Zenic EXECUTOR accelerează viteza de operare prin utilizarea combinatiilor de taste pentru actiunile uzuale. 

» Nu este obligatoriu dar ajută “ca naiba”!!!

» Folosind combinatiile de taste veti fi eficienti, din punct de vedere a timpului pierdut în munca dvs, prin eliminarea timpilor morti, ca de exemplu ducerea mainii pe mouse, în cazul comenzii de printare ( CTRL + P ) din tastatură, se elimină două comenzi din procedura cu mouse-ul. 

» E greu să treci de la mouse, la comenzile de pe tastatură, însă, în timp, după ce vă veti obisnui cu tastatura, veti aprecia rapiditatea operarii pe calculator.

» Lista de comenzi este una foarte lungă, dar nu imposibil de tinut minte. Nu este obligatoriu să folositi comenzile rapide, programul lucrează la fel de bine si în forma clasica de operare, însa venim în ajutorul celor care isi doresc să fie rapizi si cred că se vor descurca în acest mod de operare.

Prezentare video :
Documente :

-^-

… raportari creditori

» Zenic EXECUTOR vine în ajutorul dumneavoastră cu o facilitate foarte utilă birourilor cu multe dosare, apartinând aceluiasi creditor, prin generarea raportărilor periodice solicitate de către acestia. In sectiunea SITUATIE DOSAR veti putea exporta toate informatiile dosarului privind documentele generate, informatiile legate de încuviintare, urmărire încasări, corespondentă, etc 

» Raportările se vor exporta într-un tabel Excel care va putea fi expediat creditorilor dvs.
» Raportarea generată de către aplicatie se va exporta într-o formă unică (format Excel) pentru toti creditorii, aceasta neputând fi personalizată pentru fiecare creditor în parte. Stăm la dispozitia creditorilor dvs. pentru instruirea acestora în vederea prelucrării datelor din tabelele trimise.

Prezentare video :
Documente :

-^-

… cum sa ?

» In sectiunea “Cum sa ?” găsiti tutoriale pentru modul de operare în Zenic EXECUTOR, în cazul în care vă confruntati cu probleme de operare sau au aparut modificări / functii noi în program, organizate pe categorii. 

Prezentare video :
Documente :

-^-

… ATENTIE !!!

Zenic EXECUTOR  nu vă aduce cunoasterea supremă în executarea silită !!!
Zenic EXECUTOR  nu suplineste lipsa de interes a operatorului !!!